Lavoro Customer Service Manager Lombardia

Axia HRM - Milano, Italia
le aspettative degli stakeholders in termini di service level. Il Customer Care Manager avrà la guidance della sua funzione a livello corporate in termini di definizione di processi, strumenti e modelli
da: it.lifeworq.com - 12 giorni fa
Loxam Piattaforme Aeree - San Giuliano Milanese
' Le Risorse, grazie ad un iniziale periodo di affiancamento con il Customer Service Manager, cui riferiscono direttamente, si occupano di gestire tutte le richieste dei clienti in modo efficiente ed economico
da: helplavoro.it - Ieri

WEAVY CONSULTING - Milan, Italy
part of a fast-growing company with a focus on delivering exceptional service. ROLE AND RESPONSIBILITIES : As a Customer Success Manager , you will be responsible for: • Managing a client portfolio and
da: it.lifeworq.com - Ieri

MET - Talamona, Italy
, pricing, availability, and general support. Supporting our sales reps and area manager with timely information and assistance. Preparing and updating sales reports and customer performance data
da: it.lifeworq.com - Ieri

Global Blue - Gallarate, Italy
optimizations and service catalogue setup. Relates and cooperates mainly with Line manager Technology teams Local Commercial teams Partner Manager Product TFS Background and Education Excellent analytical and Competitive
da: eFinancialCareers.it - 15 giorni fa

Alibaba Group - Milan, Italy
experienced Operational Manager to lead our customer service team. The ideal candidate will possess strong leadership skills, and a minimum of three years of experience in a similar role. This position is
da: it.lifeworq.com - 5 giorni fa

adecco - Vimercate, Italia
con competenze tecniche, buona conoscenza lingua inglese, che andra a pianificare e programmare le assistenze tecniche del service definendone le tempistiche. La risorsa, rispondendo all'After sales Manager
da: it.lifeworq.com (+1 sito provenienza) - 9 giorni fa
In Job spa Filiale di Milano - Milano (MI)
di migliorare e monitorare il Customer Service, la qualità del servizio, KPI e performance dei fornitori, si occuperà della seguenti attività: Gestione operativa, inclusa la gestione delle escalation
da: helplavoro.it - 21 giorni fa

CEVA Logistics - San Giuliano Milanese, Italia
/telefonico; Fornire risposte ai clienti interni ed esterni, via mail/telefono; Seguire e coordinare la parte operativa e il post vendita come impiegato/a backoffice. Supportare il Customer Service Manager
da: it.lifeworq.com - 21 giorni fa

PSA BDP - Milan, Italy
communicate the information of the files in charge to his hierarchical manager Monitoring the quality of service center services. Create SOP’s when require to support the offshoring process. Trouble shooting to
da: it.lifeworq.com - 21 giorni fa