Lavoro Service Management Latina
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Novo Nordisk - Anagni, Lazi, IT
opportunity for all our job applicants. At Novo Nordisk we recognize that it is no longer good enough to aspire to be the best company in the world. We need to aspire to be the best company for the world and
da: Novo Nordisk - 2 giorni fa
TXT e-solutions SPA - Roma
e IT Service Management (ITIL4, COBIT, Prince2, PMBoK, ISO20000, …); Conoscenza delle principali piattaforme di IT Service Management (es: ServiceNow, BMC, …) e capacità di definire i requisiti
da: allibo.com - 14 giorni fa

RED Global - Rome, Italy
, container hosting, and micro-service management (both stateless and persistent data). Strong knowledge of VMware Aria Automation Orchestrator and other orchestration/automation tools to deploy infrastructure
da: it.lifeworq.com - 5 giorni fa
Alliance Bioversity & CIAT - Roma, Italy
backgrounds, showing courtesy and tact. Strong organizational and prioritization abilities. Client-focused with a service-oriented approach. Good time management skills and attention to detail. Eagerness to
da: zoho.eu - 2 giorni fa

The Bridge S.p.A. - Rome, Italy
customer database and updating it permanently; - proposing store promotional activities and customer service practices. Profile The ideal candidate: proven number of years of management experience and
da: it.lifeworq.com - 3 giorni fa

FiberCop - Roma, Italia
In ambito Information Technology Corporate che ha la mission di assicurare, per i sistemi ERP, il demand e il delivery E2 E delle soluzioni IT in termini di sviluppo, testing, gestione applicativa
da: it.lifeworq.com - Ieri
Hosco.com - Roma (RM)
on hotel rooms, gift shop items, food and beverage Disruptive management & motivated and engaging Talents Charity events, Wellbeing activities through the TakeCare program Canteen service and uniform
da: helplavoro.it - 3 giorni fa

Eurobet Italia - Roma, Italia
tracking Atlassian Jira Service Desk Problem management ed escalation ai livelli di supporto superiori (Network/Sviluppo/System) Analisi dei Log Applicativi Aggiornamento della documentazione operativa
da: it.lifeworq.com - Ieri

Zenith Global S.p.A. - Roma, Italia
e rendicontazione delle operazioni di cartolarizzazione. Principali responsabilità: Preparare i report del Master Service diretti al mercato e al Management, sulla base dei dati ricevuti dagli Special Service
da: it.lifeworq.com - Ieri

Accenture - Rome, Italy
. Per distinguerti e affrontarle al meglio: Almeno 3 anni di esperienza in SAP Asset Management, SAP Customer Service e/o SAP Plant Maintenance. Laurea in discipline STEM. Buona conoscenza dei processi di Asset Competitive
da: eFinancialCareers.it - 26 giorni fa