Lavoro Customer Support Analyst

Brunello Cucinelli - Perugia, Italy
, implementation and monitoring of the CRM analytics infrastructure, to make Customer Intelligence information easily accessible to the company stakeholders, at HQ and local level. The Junior CRM Analyst will be
da: it.lifeworq.com - 4 giorni fa

MacGregor Black - Milan, Italy (+1 località)
, identifying risks and opportunities in customer trends, logistics, and inventory. Provide analytical support to understand customer and product performance, influencing commercial decision-making. Support the
da: it.lifeworq.com - 6 giorni fa
Xalient - Non disponibile, India
. You will be part of a multi-international support team delivering managed services to the Xalient customer base. Our L2 Engineers are required to work on a shift pattern providing 24x7x365 support
da: intervieweb.it - 6 giorni fa

FiberCop - Roma, Italia
e monitoraggio E2E delle performance cerchiamo Business Analyst / Project Manager con almeno 5 anni di esperienza nella gestione ed evoluzione delle piattaforme Corporate ERP a supporto dei processi di SD
da: it.lifeworq.com - 3 giorni fa

MacGregor Black - Milan, Italy
, identifying risks and opportunities in customer trends, logistics, and inventory. Provide analytical support to understand customer and product performance, influencing commercial decision-making. Support the
da: it.lifeworq.com - 12 giorni fa
Gi Group SpA Filiale di Rozzano - provincia di Milano (+1 località)
azienda cliente operante nel settore automotive BUSINESS ANALYST La risorsa verrà inserita all’interno del Dipartimento Customer Support, nello specifico nel team Retention (Aftersales). Il polo si occupa
da: helplavoro.it (+1 sito provenienza) - 27 giorni fa
Cassone e Associati Srl - Milano
, con un focus su configurazione avanzata e personalizzazione delle soluzioni. AI Support Analyst , specializzandosi nell’integrazione di soluzioni AI nei flussi di assistenza. Customer Success Manager
da: intervieweb.it - 14 giorni fa
W EXECUTIVE S.R.L. - Milano
. Eventuali certificazioni in ambito Compliance , AML o Risk Management sono un plus; 2/3 anni di esperienza in in KYC/AML Analyst; Customer Support Operations - Rappresenta un plus l'esperienza in controllo
da: intervieweb.it (+1 sito provenienza) - 22 giorni fa