Lavoro 2nd
Adecco Filiale di Avigliana (TO) - Avigliana (TO)
prevista: 15/01/2025 Categoria Professionale: Help Desk / Assistenza Informatica Settore: ELETTRONICA/ ELETTROTECNICA Città: Avigliana (Torino) Esperienza lavorativa: Help Desk 2nd line specialist - 6 mesi
da: helplavoro.it (+1 sito provenienza) - 16 giorni fa
Pavimar - Kifissia, Greece
onshore and onboard our fleet. Provide user support and troubleshoot issues related to systems and network infrastructure at both 1st and 2nd levels. Assist in the maintenance and development of on-premises
da: intervieweb.it - 25 giorni fa
Michael Page - Italia - Modena, Italy
necessary alternatives Forward fault messages and questions to responsible place (2nd. Support or further Support) Document the settlement of the central knowledge database. Cooperation in the ICT Projects Competitive
da: eFinancialCareers.it - 23 giorni fa
Adecco Italia spa - Bologna
TECNICO IT - HELP DESK 1° E 2° LIVELLO - ZOLA PREDOSA, BOLOGNA Funzione: Help Desk 2nd line specialistCategoria: Help Desk - Assistenza InformaticaInizio previsto: 06/02/2025Luogo di lavoro: Zola
da: Lavoratorio.it - 28 giorni fa
Adecco Italia spa - Bologna
HELP DESK 1° E 2° LIVELLO – SETTORE METALMECCANICO - Casalecchio di reno, bologna Funzione: Help Desk 2nd line specialistCategoria: Help Desk - Assistenza InformaticaInizio previsto: 06/02/2025Luogo
da: Lavoratorio.it - 28 giorni fa
Techyon - Quarto Oggiaro
2nd and 3rd level (European) in case of need. The resource will have to: Prioritise, Respond and close helpdesk tickets within agreed SLA; Setting up new equipment for the three office site: Milan, Rome
da: intervieweb.it - Più di 30 giorni fa
Adecco Italia spa - Bologna
TECNICO IT - HELP DESK 1° E 2° LIVELLO Funzione: Help Desk 2nd line specialistCategoria: Help Desk / Assistenza InformaticaInizio previsto: 06/02/2025Luogo di lavoro: Zola Predosa, BolognaAdecco
da: Lavoratorio.it - 29 giorni fa
Adecco Italia spa - Bologna
HELP DESK 1° E 2° LIVELLO – SETTORE METALMECCANICO Funzione: Help Desk 2nd line specialistCategoria: Help Desk / Assistenza InformaticaInizio previsto: 06/02/2025Luogo di lavoro: Casalecchio Di Reno
da: Lavoratorio.it - 29 giorni fa
Chisholm Hunter - Glasgow, United Kingdom
tickets, providing 1st and 2nd line support while generating reports for the IT Manager. Administer Office 365 across the organisation, including user setups, permission updates, and configurations
da: intervieweb.it - Più di 30 giorni fa
Konverto AG - Bozen, IT
Anfragen (Remoteverbindung) Behebung von Störungen und Anfragen anhand von vorgegebenen Workflows Eskalation und Koordination von komplexen oder kritischen Anfragen an den 2nd Level Überwachung der IT
da: suedtirolerjobs.it - Più di 30 giorni fa